T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / KARTAL - Hacı Hatice Bayraktar Anadolu Lisesi

Öğrenci Servisi Sözleşmesi

T.C.

KARTAL KAYMAKAMLIĞI

Hacı Hatice Bayraktar Anadolu Lisesi Müdürlüğü

Öğrenci Servis Araçlarının Tespiti ve Sözleşmesi İşi Duyurusudur

 

1-      İşin niteliği ve yeri:

            Okulumuz Hacı Hatice Bayraktar Anadolu Lisesi öğrencilerinden okulumuza ulaşım servisle sağlanan öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespit ve sözleşme imzalaması iş ve işlemleri 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı resmi gazetede yayımlanan MEB okul servis araçları yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyrulur.

2-      Şartnamenin ve Eklerinin Nereden ve Hangi Şartlarda Alınacağı:

           Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri okul müdürlüğümüzden 02.06.2023 14.06.2023 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.

3-      Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati:

           Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti işi 15.06.2023 Perşembe günü saat 10.00’ da okulumuz Okul Aile Birliği odasında yapılacaktır.

4-      Okul Servis Araçları İşine Katılabilme Şartları ve İstenen Belgeler:

            Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.

a)      Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası varsa faks numarası ve elektronik posta adresi.

b)      Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret odası, sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösteren belge.

c)      Tüzel kişi olması halinde mevzuat gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret veya sanayi odasından servis çalıştırılmasına ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge.

d)      Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescili olduğuna ilişkin belgeler.

e)      Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu.

f)       Taşıma işinde kullanılacak araçların Okul Servis Araçları yönetmenliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.

g)      Taşımacı servis ve yolcu taşımacılığını gösterir Nace kodlu faaliyet belgesi.

5-      Evrakların komisyona teslimi:

            İstekliler ilanda belirtilen saate kadar (14.06.2023 Çarşamba günü saat 15:00) servis taşıma için istenen evrakları komisyona tutanakla teslim eder.

            Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

Not: Teklif dosyası veren kişi ya da servis firması 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı resmi gazetede yayımlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinin (Ek-1) (6 sayfa) tüm hükümlerine uyacağını kabul etmiş sayılır.  

                                                                                                             

02.06.2023

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 07.06.2023 - Güncelleme: 07.06.2023 11:02 - Görüntülenme: 232
  Beğen | 0  kişi beğendi